WhatsApp’a gelecek reklam özelliğinin ayrıntıları belli oldu

Meta, WhatsApp Reklamlarını ve Yeni Özellikleri Duyurdu

Meta, WhatsApp uygulamasında reklam gösterimi ve abonelik temelli yeni özellikleri hayata geçireceğini duyurdu.

Şirketin açıklamasına göre, Meta, reklam hedeflemelerini gizlilik odaklı verilere dayanarak gerçekleştirecek.

Kişisel Veriler Reklamlar İçin Kullanılmayacak

Kullanıcıların kişisel mesajları, aramaları ve grup sohbetleri uçtan uca şifreli kalmaya devam edecek. Reklamlar, uygulamanın “Güncellemeler” sekmesi üzerinden gösterilecek ve içerik üreticileri için kanal öne çıkarma ve ücretli abonelik seçenekleri sunulacak.

Meta, yıllık 160 milyar doları aşan reklam gelirine WhatsApp’ın da katkı sağlamasını hedefliyor.

Güncellemeler sekmesindeki reklam alanı, “Meta Business Manager” üzerinden planlanan kampanyalarla doğrudan entegre çalışacak şekilde kurgulanıyor.

Instagram ve Facebook Reklamları Gibi Hedef Odaklı

WhatsApp’taki reklam modeli, Facebook ve Instagram’daki hedefleme altyapısıyla entegre biçimde tasarlandı. Reklam verenler, WhatsApp’a özelleştirilebilir ve dönüşüm odaklı reklamlar verebilecek.

Yeni yapı sayesinde reklamların görünürlüğünün artırılması ve dönüşüm oranlarında daha yüksek performans elde edilmesi amaçlanıyor.

Dijital Pazarlama İçin Stratejik Sonuçlar

Meta Business’ın partneri Boosmart’ın Kurucu Ortağı Harun Ünlüsoy, WhatsApp’ın markalar için önemli bir alan olacağını belirtti. “Bu reklam modeli, kullanıcılarla doğrudan, kişiselleştirilmiş bir temas kurma imkanı sunuyor. Bu da dijital pazarlamada sadakat, geri dönüş oranı ve mikro hedeflemede yeni bir boyut demek.” dedi.

Ünlüsoy, WhatsApp’a reklam entegrasyonunun, Meta Business Manager kullanıcıları için platformlar arası hedefleme bütünlüğü sağladığını belirtti.

Related Posts

Ayakkabı devi 1200 çalışanı işten çıkardı

İngiltere merkezli küresel ayakkabı devi Clarks, geçtiğimiz yıl satışlarında yaşanan 100 milyon sterlinlik düşüşün ardından verimlilik gerekçesiyle bin 252 kişiyi işten çıkardı.

Yılın ilk yarısının tek kazandıranı Fenerbahçe oldu

Borsa İstanbul’da işlem gören spor kulüpleri arasında hisseleri yılın ilk yarısını yüzde 13,8 yükselişle tamamlayan Fenerbahçe Futbol AŞ, yatırımcısına kazandıran tek spor şirketi oldu.

Enflasyon iki dilim ekmeğin arasında! 53 liraydı şimdi 429 lira

İktidar, ekonomik kriz olmadığını savunarak artan fiyatlara mazot hesabıyla açıklama getirmeye çalışsa da yurttaşlar hayat pahalılığını derinden hissediyor. Gıda, barınma ve faturalarla baş etmek zorlaşırken, maaşlar yerinde sayıyor. Artan fiyatlara …

104 yıllık perakende devi iflas etti! Yüzlerce şubesi bulunuyordu

Almanya’nın 104 yıllık dev perakende iflas başvurusunda bulundu. Dekorasyon ve yapı marketi olarak faaliyet gösteren şirketin 180 şubesinin akıbeti belli oldu.

Bakan Işıkhan’dan Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi genelgesine ilişkin açıklama

Bakan Işıkhan’dan Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi genelgesine ilişkin açıklama

Tükiye’nin toplam petrol ithalatı yüzde 2,2 arttı

Nisan ayında Türkiye’nin toplam petrol ve petrol ürünleri ithalatı geçen yıla göre yüzde 2,2 artarak 4 milyon 291 bin 488 tona yükseldi.